first day of my life

Herrljunga

Kategori:

I helgen ska vi åka till Herrljunga och träffa mina halmstadtjejer. Mina finafina vänner Linn, Emelie och Camilla, och deras pojkvänner, och Theo och Alfred ♥. Senast vi sågs var på nyårsafton och då avslöjade både jag och Emelie att vi hade bebisar i magen, och nu finns de ju hos oss, och det ska bli underbart att få träffas nu, när livet har ändrats så totalt och vi alla har så mycket att berätta och prata om.
 
Det ska bli så så mysigt bara, och jättekul att se Emelies och Andreas prästgård som de köpt och renoverar för fullt. Spännande! Ni som är nya på bloggen kanske inte vet det, men Emelie, Linn, Camilla och jag träffades när jag började läsa till lärare hösten 2007 och hängde ihop under de år jag bodde där, mycket fest, skratt, mys, fika och prat och de har en stor del av mitt hjärta ♥. Nu bor vi alla i olika städer men försöker ses ibland ändå :).
 
Jag längtar till lördag.
 

Kommentarer

  • camilla säger:

    Goooding. Längtar till tusen, imon ses vi o jag får äntligen snuffsa på lilla Maja<3 massa kärlek till er pussssss

    2012-10-26 | 13:04:02
  • Emelie säger:

    kärlek!

    2012-10-28 | 22:48:13

Kommentera inlägget här: