first day of my life

gäsp.

Kategori:

Majan har varit snorig inatt men sovit rätt ok ändå, men halv7 ville hon inte ligga ner mer så det var bara att traska upp, stoppa koksalt i näsan på henne och försöka suga ut det värsta snoret.. Stackars liten bebis, men febern har inte blivit mer än 38 sen i fredags så det är jag tacksam för, och hon är pigg och glad som vanligt, bara med trötta ögon. Hon ligger här jämte och sover igen nu, hoppas hon kan sova en stund för sin egen skull, vill att hon ska bli frisk nu nu nu. Jag känner mig sliten också, ont i halsen och huvudvärk, och dessutom har jag ontontont i ryggen, felbelastar när jag bär och ammar, måste försöka ta tag i det här, det gör såå ont.
 
Det blir en lugn soffdag för oss helt enkelt ♥

gymträning från en annan dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: