first day of my life

Förlåt.

Kategori:

Förlåt för att bloggnadet har stått still i några dagar. Haft annat för mig helt enkelt, en Maja som kräver och förtjänar min uppmärksamhet större delen av dagen känns mycket mycket viktigare än att hinna med att blogga. Men imorgon kommer lite bilder från helgen upp och sen kör vi på som vanligt.
 
Imorgon ska mamma följa med mig och Maja in till Linköping för att göra ett andra ultraljud på Majas hjärta eftersom de hörde ett litet blåsljud när hon var nyfödd. Det såg jättefint ut på första ultraljudet vi gjorde när hon var en vecka så jag antar att detta bara görs som en försiktighetsåtgärd för att inte missa något, och det känns ju skönt. Men ändå lite oroligt även om jag är säker på att allt är bra med henne. Tur mamma kan följa med som stöd när Oskar måste jobba och tjäna pengar ;).
 
Helgen i Stockholm har iallafall varit härlig och jag är full av kärlek till min familj ♥.
 
Hörs imorgon, nu ska den här trötta mamman ta sin sovande bebis upp till sängen. Godnatt!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    åh, finis. tycker det är SÅ mysigt att läsa din blogg. ska bli så härligt att ses om några veckor! tänk att våra småttisar ska få träffas :) puss&kram!

    2012-10-07 | 21:33:26

Kommentera inlägget här: