first day of my life

Cool

Kategori:

Maja är en cool tjej, gnäller inte för inget :) Mamma följde med mig och höll i Maja idag när de tog blodprov och jag var helt skakis ändå efter fast jag bara stod jämte, min sprutskräck är nog inte helt borta ändå.. Och Maja sa knappt nåt, skrek till en sekund när de stack henne precis men sen tittade hon mest på allt annat och tuttade lugnt på nappen. Hur duktig får man bli?! Tack igen mamma för att du följde med, du är ovärderlig.

Hon somnade i vagnen på vägen hem sen så jag tog en promenad och gick hem till Ronja där hon, Sanna, Elin och Linda var. Så vi fikade och umgicks en stund innan vi gick hemåt och åt lunch.

Nu sover Maja här och vi ska äta paj, mums. Ska kolla på Berg flyttar in som vi glömde av igår. Imorgon ska jag städa och på kvällen kommer tjejerna hit :) fyller ju år på söndag, yay.

Ha en härlig kväll,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: