first day of my life

bad.

Kategori:

Idag har vi mått mycket bättre, men vi sov också till 9.3o så vi var riktigt utvilade. Tack Majan, du är en riktig kompis som låter mamsen sova när det verkligen behövs. Sen gick vi upp, käkade frukost och tog en långpromenad i kylan. Brr det börjar bli riktigt kallt nu, men skönt också, bara man är klädd. På eftermiddagen tog vi oss till första träffen på babysimmet, jättekul :) Maja flöt omkring som en fisk och plaskade och njöt allmänt av livet. Vatten är hennes grej. På vägen hem somnade hon på 2 sekunder men vaknade när vi gick innanför dörren och sen har hon varit grinig till nyss när hon äntligen somnade.. Övertrött och mycket intryck att organisera i huvudet.. Hon sover nog gott inatt nu.

Imorgon kommer mamma hit och umgås så jag får städa ordentligt. Inte lätt att fixa fint när man har tre våningar att städa och en bebis som ska underhållas samtidigt. Tur mormor finns då ;). Hon får ställa upp på torsdag också när det är dags för tremånaders-sprutorna.. Jag är som sagt spruträdd och vill inte att Maja känner av min rädsla så då är det bättre att mormor som är en tuffing håller i henne så jag inte ger henne mina töntiga rädslor :)...
 
Nu blir det lite choklad och tv innan jag däckar, badet tog min energi också visst ;).
 
blubb blubb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: