first day of my life

Tårar

Kategori:

I eftermiddag har det varit synd om Majan, hon har gråtit så tårarna runnit, antagligen känns kroppen konstig efter vaccinationen. Det gick för övrigt bra, jag gick ur rummet och Maja å mormor är fortfarande vänner så det var inte alldeles för hemskt hälsar Maja. Gick upp till Ronja efter där hon, Sanna, Elin och Alix satt och fikade medan bebisarna sov/lekte på golve, mysigt att träffas.

Oskars fina kompis Viktoria har varit här i eftermiddag också och hälsat på, en härlig prick :) Maja skrek dock en hel del så de får leka mer nästa gång.

Nu har hon somnat utan protester på mitt bröst, får se om hon vaknar mer ikväll eller om det var godnatt för kvällen nu 💕. Hoppas hon slipper feber inatt och får sova gott! Fy vad hjälplös man känner sig när de är ledsna, då är det bara överrösande av kärlek som hjälper, för mig iallafall.

Nu ska jag andas in bebisdoft och njuta av min lilla korv som fyller 3 månader imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: