first day of my life

Sova..

Kategori:

Jag borde sova men tankarna flyger ivĂ€g, jag saknar Landola 💜. 7 mĂ„nader utan henne nu, min fina vĂ€n. Min bĂ€sta vĂ€n. Jag önskar sĂ„ att hon och Maja fĂ„tt trĂ€ffa varandra, mina tvĂ„ stora kĂ€rlekar. Men jag Ă€r glad över alla fina minnen som finns kvar, jag har mĂ„nga fina stunder sparade pĂ„ nĂ€thinnan, eftersom jag visste att jag nĂ„gon gĂ„ng skulle vara tvungen att sĂ€ga hej dĂ„. Jag önskar bara hon sluppit haft sĂ„ ont sista tiden, men hur skulle jag gjort, vi försökte sĂ„ mycket det bara gick att fĂ„ dig hel, men ibland gĂ„r livet inte som man tĂ€nkt sig.

Du Àr ofta i mina tankar Landola, du har en stor del av mitt hjÀrta hos dig, och jag kommer minnas dig alltid för det vi hade tillsammans. Du & Jag.

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: