first day of my life

Måndag

Kategori:

Haft en bra dag fast en trött börjar. Maja sov till halv8 men jag var ändå ett vrak när jag gick upp.. Men med lite kaffe och ordentlig grötfrukost kändes det bättre. Innan lunch tog vi en långpromenad i solen, gäller att passa på att få lite solljus när den väl är framme. På eftermiddagen träffades mammorna och barnen för fika och lek hemma hos Linda. Fullt hus och mysigt värre. Sövde Maja när vi kom hem och åkte till maxi för storhandling = lite ensamtid, skönt!

Nu ikväll har vi lekt på mattan och läst bok som Majan verkar tycka är väldigt mysigt, och då blir jag glad. Man minns ju själv alla sagostunder när man var liten och hur rogivande det var 💕.

Jag plockade in Oskars gamla fotölj som stod på altanen, en såndär med härligt gung på = klockren att söva Maja i. Så nu sover hon gott på min arm medan jag bloggar. En av de bästa stunderna på dagen, jag skulle kunna sitta och titta på henne för evigt tror jag.

Nu blir det soffläge med nya mama-tidningen en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: