first day of my life

Ikea

Kategori:

Jag och Maja åkte in till Linköping idag för en liten sväng på Ikea. Eftersom hennes stolupplevelse var så kul igår så åkte jag och köpte en plaststol med stöddyna så nu kan hon vara med oss när vi äter vid bordet. Roligt och hon har redan hunnit inviga den. Men man inser också hur hiiiimla stor hon blir alldeles för fort. Hennes personlighet kommer fram mer och mer och hon är en väldigt glad och pigg sak, och är nöjd nästan jämt :).
 
Iallafall... Gick förbi babyproffsen och klämde lite på deras elodie details åkpåsar och när jag kom hem beställde jag hem en grå ullpåse. Det är ju så himla svårt att veta vad som kommer behövas i vinter men en åkpåse antar jag är ett måste, och istället för att köpa dyra overaller som är osmidiga och stora så känns det bättre att ta på en mysig fleece eller en tjock stickad tröja och sen stoppa ner henne i åkpåsen. Och förhoppningsvis kan vi använda den även nästa vinter om hon inte växer hur fort som helst :). Fin var den iallafall och passar vår svart/vita vagn bra.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: