first day of my life

Hurra.

Kategori:

Maja åt vid 2, halv6 och när jag vaknade av att Maja ville gå upp var kl 8.15. Hurra, vilket härligt sätt att starta fredagen, utvilad eftersom vi annars går upp mellan 6.3o och 7. Stoooor skillnad att vakna 7 eller 8. Det är minsann inte varje dag man känner att man faktiskt inte vill gå och sova direkt igen ;). Efter frukosten gick vi en promenad i solen och nu ligger bebis utanför fönstret och sover, får se hur länge tuppluren varar idag. Ska försöka damma lite och dammsuga av, det är skitigt här hemma.
 
Ikväll ska jag unna mig lösgodis efter att ha varit utan hela veckan. Försöker få kontroll över mitt gigantiska sockerbehov och även om jag fikat och ätit lite glass nån kväll så har jag faktiskt kunna hålla mig ifrån godiset. Så ikväll ska jag njuta :) Det är tur att man ammar, för annars hade inte mina gravidkilon varit borta på långa vägar, haha.
 
Underbar fredag på er,
 
från imorse, nyvakna troll.
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag ska med lyxa med lösgodis. Ja, det är ju tur att amningen har den effekten :-) Ha en skön fredag!

    2012-11-23 | 12:34:13
    Bloggadress: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här: