first day of my life

helg

Kategori:

Nu närmnar det sig helg :) Vi ska julpynta i fönstren, kul.
 
Idag har vi hängt hos Sanna med mammorna o bebisarna, fikat lite och pratat massa. Vi gick hemåt efter lunch och jag trodde Maja skulle sova hela eftermiddagen men hon har bara sovit 3 halvtimmar här och där idag, pust, det blir intensivt att underhålla liten då. För att inte somna allt för tidigt för kvällen hoppade hon och Oskar ner i badet en stund, det funkar alltid, och hela badrummet var blött efter att plaskarn varit framme :). Vi tog bilder till julkorten också, blev helt ok. Inte så lätt med en virvelvind som gärna gör och tittar på allt annat är sin mamma/pappa/kameran. Men slutresultatet blev fint iallafall och de är nu påväg hem till oss.
 
Imorgon blir det Majas och min första ensamdag hemma för veckan, oj vad jag ska njuta. Även om det är härligt att ha saker att göra om dagarna utanför hemmet så är våra mysdagar guld värda.
 
Nu blir det nyaste New girl innan jag kastar in handduken för kvällen.
 

Kommentarer

  • sanna (elsa o ville) säger:

    Sötaste Maja <3! Tack för idag vännen! Var så mysigt att ses allihopa! puss o kram

    Svar: Det är alltid mysigt att vara tillsammans med er tycker jag och Maja <3. Pusskram
    Joanna Gullberg

    2012-11-22 | 20:22:54

Kommentera inlägget här: