first day of my life

godmorgon.

Kategori:

Maja ligger och sprattlar på mattan med en leksak i munnen medan jag får äta frukost i fred och dricka kaffe. Morgonen är en mysig stund på dagen, Maja är överlycklig över den nya dagen och är nöjd över att kicka igång dagen med ett träningspass för sig själv till lite musik ;)..
 
Somnade 21 igår, vakna 00 och ammade, sen vaknade Maja vid 2 så då fick hon komma och lägga sig jämte mig och så somnade vi om till 4 när hon åt igen och så gick vi upp halv8. En bra natt kan jag känna. Jag skulle så gärna vilja få henne att bara äta en gång på natten, och sen att det räcker med närhet och napp. För har det gått mindre än 3 timmar är ju sannorlikheten att hon är hungrig igen ganska liten, så då försöker jag med kramar och skedposition, ibland går det, ibland inte :).
 
Idag ska vi ut till mamma och kollade igenom vhs-filmer som ska överföras till dvd och så ska Maja få mormormys förstås, det är det bästa ♥
 
Solen går upp över hustaken och jag tror det blir en bra onsdag det här!
 
laddad för att simma igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: