first day of my life

fredag.

Kategori:

Hurra, äntligen fredag. Oskar kom hem lite efter lunch idag så vi hann städa av huset medan Majan sov middag, härligt. Rent inför helgen. Ligger dock tvätt i hela vardagsrummet som ska vikas och läggas där de hör hemma, men gäsp vad trött jag är. Maja har lite dåliga nätter just nu av någon anledning, ligger och snurrar och har sig, antaligen drömmer hon om massa. Hon har utvecklats mycket på sista tiden så det är inte så konstigt att nätterna går åt till att bearbeta men jag hoppas hon snart sover som vanligt igen. Vi har sovit eftermiddagslur några dagar nu för att orka ♥.
 
Igår fick jag film på hennes första riktiga skratt, får se om jag vågar lägga ut den, för min fantastiska sångröst är med ;).. Hon tar tag i saker nu och ska käka på dem, och har vänt sig ett par gånger från mage till rygg, vet inte om det är olyckshändelser eller om hon faktiskt gör det av egen maskin :) Fina fina Maja, du är sååå rolig!
 
I onsdags tryckte vi hennes fötter på en tavla, vi försökte med händer också men haha, det gick ju inte alls ;).. Det blev bara kladdigt och hon vägrade sträcka ut fingrarna, konstigt :).
 
Oskar är iväg och handlar kvällsmat, vi är dödströtta båda två så det blir nog en tidig kväll för oss, imorgon ska vi fixa nere i källaren och så har jag lite andra ärenden att göra åt Maja som gärna vill fira sin pappa på söndag förstås :).
 
Ha en helt underbar fredagkväll, kanske återkommer senare när jag har mat i magen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: