first day of my life

framkallning.

Kategori:

När man får barn händer det något, allt allt allt ska dokumenteras med kamera och med den moderna världen och bra kamera i mobilen så kan man ju ta kort precis hela tiden = miljoner bilder. Jag sitter och försöker välja ut bilder på hennes första månader nu att sätta i ett album men det blev ändå nästan 200 kort, jag kunde inte hejda mig själv, hon är ju så fin på så många, haha :) Kan vara kul för henne sen också att ha vanliga kort att bläddra bland istället för en mapp på datorn.. Och täääänk om datorn skulle gå sönder, usch vill inte ens tänka på det.. Alla filmsnuttar och bilder som då försvinner. Nu har Oskar skaffar Icloud som jag tror är som en hårddisk på internet...
 
Ska bli roligt att börja klippa och klistra när bilderna kommit, försöka vara lite i fas istället för att göra allt om ett år eller nåt.. Vi får väl se hur det går ;)..
 
Påmindes om att vi måste ta kort till julkorten som ska skickas också. Får fixa det i veckan.
 
Nu ska jag se om barnet vill vakna efter 3 timmar ute i vagnen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: