first day of my life

måndag.

Kategori: funderingar

Oj, jättedundertrött. Fast det var jag redan vid 20.. Har hållt mig vaken och sett ett liv på landet på svt.. En rolig dag på jobbet, barnen är underbara, både mot oss och mot varandra och det gör mig glad, då gör man på nåt sätt rätt :). Ska bli ledsamt att inte vara där under hösten men jobbet finns alltid kvar sen, den här resan är ju så värdefull på så många andra sätt!

Längtar till helgen 24 feb när vi ska ha Gullberg-helg uppe i Sthlm. Hela helgen med familjen (och så Oskar och Sam förstås). Fina fina familjen ♥.
Nu ska jag släcka mina blå små ögon, imorgon är det jobb till stängning och så landola efter det så behöver få lite energi. Gäsp.

Godnatt fina ni, det är kul att skriva blogg igen.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Heeeej min skrutt! Va mysigt att du tagit upp bloggandet igen:) ujujuj en liten kula har börjat titta fraaam:) heeeelt tokigt att du redan e i v.17, tiden springer verkligen iväg. Att theo passerat ett halvår bevisar ju detta! Vi saaaknar dig till tusen hot mama to be:) pööööössss

    2012-02-09 | 09:59:41
  • Josse säger:

    Åhhh, Joanna!! Herregud vad roligt, massa massa grattis! Kram Josse!

    2012-02-13 | 17:50:20
    Bloggadress: http://denomjosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: