first day of my life

tidigt.

Kategori:

Meeen Maja, halv7? Är inte halv9 lite skönare tid att stiga upp? Du kan inte bara skylla på att blöjan var full, det här har pågått flera dagar nu, och nu ligger du på mattan och gnäller på dina leksaker för att du är trött ;)... så dumt, så dumt. En stor kopp kaffe och sen kryper vi två ner under filten i soffan för en liten fm-lur.
 
Igår var jag i Fornåsa på mitt gamla jobb och hälsade på. Mysigt att träffa alla igen, man saknar jobbet även om jag inte kan tänkte mig att göra något annat än att vara hemma med min tjockis lääääänge till ♥. På kvällen var vi på Lilias förskola och firade lite lucia med sång och fika. Maja fick klä sig i sin egen pepparkaksdräkt för att passa in förstås ;).
 
GLAD LUCIA!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: