first day of my life

Ny vecka... Igen

Kategori:

Så var det måndag, igen. Jösses vad fort allt går och jag tittar på Majan och ser en tjej, med en växande personlighet och varje dag blir hon mer och mer vacker i mina ögon, inifrån och ut. Men just nu vill jag stanna tiden för hon är underbar nu, lär sig nya saker hela tiden, lyssnar och förstår mer och mer och är ett kul sällskap om dagarna :)

I söndags var vi på kalas. Fina Charlie fyllde 7år och det bjöds på tårta, paket och Charlies egenpåhittade chokladbomben, YUMMI!! Hipp hurra Charlie, du är en underbar liten filur 💕!

Maja och jag traskade på stan idag, skulle kolla efter kläder i större strl men jag väntar nog till rean i jul, och se vad Maja får julklapp och så :)

Nu ska jag se sommarpratarna och mysa med min fina fina fina Oskar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: