first day of my life

Lugn

Kategori:

Maja sover på armen och jag tar en lugn stund. Varit fullt upp hela dagen. Vi gick upp vid 8 och åt frukost. Sen tog jag en promenad hem till Sanna när Maja skulle sova. Härligt att ses över en kaffe och lite fika. Gick hemåt igen och mötte upp mamma som skulle ta hand om bebis medan jag var hos tandläkaren. Allt gick bra, fick order att använda tandtråd mer ofta (oftare än aldrig alltså) och så tog hon bort lite tandsten. När jag kom hem tog vi oss alla tre till maxi för handling inför julen. Så nu står allt redo inför söndagen julmiddag här hemma.

Resten av veckan ska jag försöka städa ordning huset, slå in alla paket som är kvar och förhoppningsvis hinna träffa vännerna på fredag en stund.

Nu ska jag passa på att blunda några minuter jag också :)

Maja mös i fåtöljen i morse 💜.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: