first day of my life

4veckors bebis!

Kategori:

Sitter här och ammar min stora lilla 4veckors bebis. Tiden har verkligen, som alla också säger gått såå fort och vi hinner inte riktigt med även om jag njuter av att hon blir mer och mer uppmärksam på omvärlden och vi lär känna varandra bättre för varje dag!

Då , för 4 veckor sen, var vi precis på väg in till bb i Linköping och jag hade regelbundna, men inte alls så onda värkar så jag trodde vi skulle få åka hem igen, men minsann, öppen 5cm så det var bara att köra på, och efter en himla massa lustgas och smärta och andandes så kom hon ut 23.52 den 2 augusti. Förlossningen var det coolaste jag upplevt, att känna hur kroppen bara gör och att det bara var att följa den, och även om det gjorde ont ont så hade jag kontroll och lustgasen var min bästa vän, och Oskar höll min hand under de 3,5 timmar som det var mest intensivt, älskade oskar som gett mig den finaste gåva i världen 💗.

Idag myser vi inne i soffan och pussas eftersom det regnar utanför. Strömmen har gått också så vi har det tyst och lugnt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: