first day of my life

tattoo.

Kategori: funderingar

Jag är, och har varit ett bra tag, väldigt sugen på att tatuera mig. Jag vill ha fem någonting (fjärilar, änglar, fåglar, stjärnor etc) på övre delen av ryggen som symboliserar min familj. Varje del med någonting som är karaktäristiskt för var en av oss. Det kommer nog inte hända inom snar framtid, men nångång inte för långt i framtiden.
Jag vill ha dem nära på något sätt, de viktigaste personerna i mitt liv och vart vi än befinner oss så finns dem på det sättet nära mig. En dröm vore om Martina kunde skissa tatueringen eller motiven åt mig, eftersom hon ritar så fantastiskt fint. Och för att det ska bli personligt. För det kan enkelt bli att man hittar en fin tatuering på någon bild och kopierar, och det vill jag inte. Den ska vara bara för oss, för alltid.
Så nu är det bara att kolla runt, hitta inspiration, ta mod till sig och göra det. För livet är nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: