first day of my life

regn.

Kategori: funderingar

Det regnar härligt utanför fönstret och vi har precis moffat i oss hemmagjorda hamburgare. Mums fillibabba. Det är ju tydligen mycket viktig hockeymatch enligt O så det står på, men det får bli big brother för mig på datorn när klockan blir 9. Jag gillar sport, men hockey är bara så JÄVLA trist. Idag har varit en segdag. Vi har legat i soffan och läst bok och bara myst och sen åkte jag till stallet till Landola som tappat en sko men det fixar sig imorgon, då blir det ordentlig ridning igen efter en vilovecka.

Det var himla kul igår hemma hos Linda och Putte som hade inflyttningsfest. Gamla och nya ansikten och massa vin gjorde kvällen toppen tills jag fick magkatarr och fick promenera hemåt. Denna mage. . .
Klockan ringer 5.oo imorgon men jag slutar 1 så det känns heeeelt ok :). Gillar de tidiga mornarna, barnen är sömniga och gosiga och man har tid att dricka en kopp kaffe i lugn och ro!
Ha en härlig söndagskväll kära ni ♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: