first day of my life

maj.

Kategori: funderingar

Nu är det Maj, 4e för att vara exakt. Valborg var helt fantastiskt mysigt och härligt. Vi var hemma hos Sanna, Martin och Elsa och grillade, drack vin, lekte med barnen, pratade och njöt av varandras sällskap i många timmar. Jag har haft tur i livet och fått chansen att få ha dessa vackra människor runt omkring mig ♥.

Jag var på anställningsintervju på en förskola igår och går nu runt och väntar på besked om jag får jobbet eller inte. Håller varenda tumme och tå för jag är SÅ trött på att vara arbetslös. Jag vill jobba, tjäna pengar och känna mig meningsfull i samhället. Men allt har sin tid och att få anställning är svååårt just nu tydligen så jag hade varit så tacksam och glad om jag fick chansen..

Ligger hemma i soffan, sjuk och gnällig så det kanske dyker upp några fler blogginlägg under dagen. Men nu ska jag dricka te och honung och se en film.


tittut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: