first day of my life

kväll.

Kategori: funderingar

Jag har bara varit hemma ikväll och haft egentid efter jobb och stall. Inte gjort något alls och ingen stress att åka iväg. Var i stallet länge först och red och myste med Landola och fodrade hästarna kvällsmat och sen åkte jag hem och lagade mat, tog en lång dusch och dök ner i fotöljen med filt och datorn på magen. Längesen nu.

Det är mycket som ska hinnas med märker jag om man nu ska hålla på och jobba heltid. Man måste lära sig att vardagsplanera så allt hinns med. Familj, vänner, O, Landola, fix och trix och ärenden som måste göras. Gärna allt på samma gång. Men det är ju sånt man måste lära sig, att hantera livet ;). Förstår inte hur man ska hinna med boende och barn sen, men det gör man tydligen :). Jag är rätt tacksam över att bo hemma nu fram till augusti då jag bestämt mig för att flytta ut.

Men oj så kul jag haft den här veckan på jobbet. Massa nytt och många underbara barn och härlig personal. Jag kommer trivas, det känns redan nu. Och jag håller alla tummar för ett fortsatt jobb i höst vilket verkar troligt. Hurra!

Nu ska jag äta en macka och lyssna på Veronica Maggio. Bästa bästa just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: