first day of my life

helgen.

Kategori: funderingar

Haft en helt underbar helg med vänner, familj och Oskar ♥. Den bästa av helger alltså som innehållit mycket sol, glass i Söderköping, grillning, vin, skratt, pussar, promenader, musik och värme i kroppen. Jag sparar de känslor jag har i kroppen nu i mitt minne och njuter av att livet känns helt fantastiskt fint.

Och idag började arbetslivet, första dagen på förskolan och det kändes himla bra, men snurrigt med många barn och massa namn, men det kommer nog bara ta några dagar och sen känns det naturligt. Det är hur härligt som helst iallafall och jag är så tacksam för chansen jag fick av dem. De sa att det inte hade varit någon diskussion alls kring vem de skulle ge jobbet och det stärker mig. Mycket! Det finns ingenting man inte klarar av, glöm aldrig det, vad än folk runt omkring dig säger. Du är bäst på att vara DU!

Jag hoppas ni känner samma glädje och lycka i kroppen som jag och att livet leker för er ♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: