first day of my life

fotboll.

Kategori: funderingar

Eftersom jag gått och träffat en fotbollskille så har det ju blivit en och annan fotbollsmatch de senaste månaderna. Helt okej kul, nångång ibland men för att försöka se det positiva i dessa fotbollskollarkvällar (tis,ons,lör,sön, dock brukar jag smita från det ibland) så har jag skapat mig själv en lista på bra saker.

1. 22 heta män i tajta shorts i 90min, behöver jag säga mer?
2. Jag kan utan att märkas ligga vid datorn i två timmar och kolla bloggar och klädsidor utan påpekande.
3. Eftersom jag "ställer upp" och tittar borde fritt hår/ryggpill ingå, detta måste jag dock jobba på lite mer.
4. Det är mycket underhållande att titta på vuxna män ramla omkring och ta sig om knän och ben halva tiden bara för att få uppmärksamhet. Boys will be boys.
5. Eftersom jag inte hejar på något lag får jag skrika varje gång det blir mål och alltid bli glad för de som vinner = aldrig några sura miner.
6. 22 heta män i tajta shorts i 90min, behöver jag säga mer ;)?

Såååå, jag kan väl lägga lite av min dyrbara tid på fotboll framöver också helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: