first day of my life

tisdag.

Kategori: funderingar

Oj måndag gick hur fort som helst. Massa nya barn, nya namn, roliga samtal och intressanta lektioner. Sen åkte jag hem och red underbara fina Landola och begav mig till O för färdigserverad tacos till kvällsmat och fotboll. Jag blir bortskämd :). Efter 40 snoozande från bådas telefon imorse (snooze är djävulens påfund) vaknade jag tillslut till liv och åt frukost till nyhetsmorgon och drack kaffe. Jobbat och rättat en himla massa matteböcker och nu kom jag från stallet för en stund sen. Ikväll blir det plugg och en film, sen ska jag somna tidigt. Imorgon är jag hästledig och då SKA jag träna, inga ursäkter. Mamma kom dessutom hem med hela Cloettas chokladlager kändes det som, livsfarligt. . Så då måste jag definitivt träna på om jag ska kunna unna mig godis :).

Äsch tröttmössa.

Återkommer med nåt roligare annan dag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: