first day of my life

ny vecka.

Kategori: funderingar

Ny vecka och jag får jobba tisdag, onsdag och torsdag. Hurra! Snön smälter bort mer och mer och solen lyser. Jag ska dra på mig joggingskorna nu och springa ett varv runt djurkälla, inget sug alls efter gymmet när vädret är såhär härligt. Jag har hunnit handla, beställa nytt bankomatkort, posta paket, bokat träff med en equiterapeut som kommer och ger landola behandling på fredag och mejlat folk. Duktigt tycker jag, det är ändå bara måndag :).

Jag är ledsen om jag är kass med bloggandet just nu, men allt som rör sig i hjärnan för tillfället är inte riktigt bloggbart eftersom det handlar om känslor och annat som jag hellre håller för mig själv.. Så då blir det lite trist och intetsägande. Det är svårt att avgöra, vad som är okej att skriva och var jag ska kontrollera mig själv och min behov av att skriva av mig tankar. Det är ändå så jag är, öppen och ärlig men vill inte lämna ut för mycket heller innan jag själv vet vad som sker, med allt. Livet, planer, beslut. Ja ni fattar. Vilsen, men på ett ganska bra sätt ändå, tror jag!

Iallafall, springtur var det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: