first day of my life

lördag.

Kategori: funderingar

Lördagkväll. Jag och O ska laga mat, dricka vin och umgås :) Härligt. Haft en skön dag, soffmys hela morgonen, och så har jag promenerat i vårluften, ridit Landola som var på strålande humör och sett film. Lagom lördag helt enkelt. Men sjukt sugen på ett par vinglas nu, Mmmmm.

Satt hos frisören Jennie i 3 timmar igår, hon fixade och trixade och fick tillslut bort allt det gula nästan, men toningen hon la i sist blev lite väl bra så nu är det lite gråskiftande, men det ska visst gå bort efter några tvättar lovande hon, så litar på det. Annars får jag gå och fixa, för grå vill jag inte vara! Lugg blev det också, har inte bestämt mig om det var ett smart val eller inte, sjukt mycket jobb, men det är ju bara att fläta in det i värsta fall om jag tröttnar om en vecka ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här: