first day of my life

kväll

Kategori: funderingar

Jag ligger i soffan hos O och är sjukling.. . Barnbaciller är farliga, hoppar på en så fort det är möjligt. Hittat mig en fristad, och jag får en fin känsla i kroppen när jag är hos honom :) Lyssnar på Zac Brown Band och njuter av kvällen. Ska se The fighter snart, den ska tydligen vara riktigt bra. Får se om jag orkar hålla mig vaken, huvudet är tungt. Har redan hunnit sova bort ganska mycket av dagen.. . Men så får det vara ibland, tröttheten finns ju där av en anledning så det är ju bara att sova och hoppas jag mår bättre imorgon och kan njuta av dagen, och solen om den tittar fram ♥.

Ville bara titta in och säga hej, njut av lördagen vad ni en hittar på.
Haha kollade igenom bildarkivet och hittade denna fånbild. Guitarhero kväll med Thilda och Madde hemma hos Krille om jag minns rätt.
Finafina minnen som alltid ligger närmast hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: