first day of my life

kanske..

Kategori: funderingar

Tisdag och det luktar vår ute. Det är sol och jag ska sätta mig mot husväggen och försöka få några fräknar på mitt bleka ansikte. Läsa en bok och andas, njuta av stunden. Har precis kommit hem från 1½ timmes träning, kroppen är slut, hade så mycket energi så det kändes som jag kunde springa hur långt som helst.. . Våren och att det är ljust och varmare ger mig så mycket energi och jag är så glad och sprallig mest hela tiden. Vaknar tidigt på morgonen och ser fram emot det dagarna har att erbjuda. Äntligen kan man gå ut ur det ide som vi levt i sen december och all snö började falla. LYCKA.

Ska ut i skogen med Landola i eftermiddag och ikväll tror jag det blir fotboll, kul!

Ha en härlig semle/kvinnodag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: