first day of my life

jag vet.

Kategori: funderingar

Jag är kass. En usel bloggare. Men jag har inget vettigt att skriva känns det som. Dagarna flyter in i varandra och det händer liksom nada intressant som jag kan delge er. Sorgligt. Och självvalt, så jag gnäller inte så mycket över det. Eller det klart det händer något, det pirrar i kroppen och magen mest hela tiden men jag försöker behärska mig, och det är härligt och otäckt på samma gång. Man är ganska hjälplös när hjärtat tar över och hjärnan slutar fungera. Men han är bra, alldeles för bra egentligen :).

... Jag ska sticka in till Linköping och träffa Jossan, Jossan och Pernilla alldeles strax. Kanske sista gången jag hinner krama på Jossans gravidmage innan lillbäbisen kommer ut. Längtar. Jag hoppas det blir en bra onsdag för hittills har jag svarta moln över huvudet och jag orkar inte med mig själv.. . Och jag längtar till helgen, när Lii och Emmy kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: