first day of my life

helg.

Kategori: funderingar

Nu tar jag helg efter tre jobbdagar på skolan, roligt som alltid. Precis vaknat från soffan när mamma kom hem och började väsnas ;). Jesus så trött jag är, ögonen går i kors, men måste iväg ut i solen, och till stallet. Får sova sen.. . I helgen har jag jour i stallet så det blir inga sovmorgnar, men det är ju inte så ofta så det är bara att göra och vara glad. Får hoppas det är sol och fint väder iallafall.

Igår beställde jag och O biljetter till en akustisk konsert med Ryan Adams i stockholm. Yay :). Det är inte förän juni men men den som väntar på någonting gott. Försöker hitta någon att festivala på peace and love med också men ännu ingen, men det måste väl finnas några av mina kära vänner som vill njuta av sommaren och musik där ett par dagar, right ;)?!..

Usch kommer inte ut någonting vettigt ur mig just nu, återkommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: