first day of my life

happy.

Kategori: funderingar

Åh haft en himla härlig dag. Mys och fika hemma hos Mli och Hugo med dem och Sanna och Elsa. Barn är livet, underbara underbara livsglada sprallbollar.  Sen åkte jag och hämtade mamma så tog vi en sväng och gjorde ärenden på stan = två tröjor rikare. Konstigt det där ;).. . Sen gick vi upp och fikade hos mormor, fina mormor som är pigg igen och verkar glad över att våren kommer.

Njöt av en lång dag i stallet, och en ridtur i regnet. Jag älskar mina stallvänner, jag har haft tur att hamna där, som jag trivs och så hemma man känner sig i stallet. Och lycklig. Vad som än finns i huvudet är som bortblåst när jag får gosa in sig i landolas mule och prata med vännerna.

Och nu ska jag få åka och pussas med den bästa av alla ♥ :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: