first day of my life

buppp.

Kategori: funderingar

Fick åka hem imorse och byta bil med mamma som var insnöad, galet hur mycket det måste snöat inatt när vi låg och drömde. Men äsch, det är väl mysigt, gillar inte när folk ska hålla på och klaga över såna här saker, det är ju bara väder, det finns verkligen värre saker i världen. Alltid ska man hitta någonting att vara negativ över känns det som. Jag ställde mig i mina converse och vårjacka och skottade bort en halvmeter snö från jeepen nyvaken och fick ett skrattanfall, så tycker jag dagarna ska börja istället för med suckar och gnäll. Så det så. Men alla får göra som dem vill!

Ikväll blir det iallafall vin och pizza med finaste O. Glad för varje dag jag får spendera med honom :). Och nästa helg är det klassfest, 10 år sen vi gick ut 9an (ohh lord) kom jag på så detta måste organiseras upp med förfest och så vidare. Underbart kommer det bli tror jag. Mamma fyller år på söndagen och vi ska flytta in Rickard i hans ny lägenhet på Östermalm i Stockholm, så nästa helg blir en himla bra helg. Och helgen efter funderar jag på att ta mig till Halmstad och mina älsklingar där ♥.

Nu fryser jag in i själen så ska hoppa i duschen och göra mig lite fredagsfin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: