first day of my life

snö.

Kategori: funderingar

Snösnösnö. Massa vit snö. Mysigt men lurigt. Och inte så kul att köra 30mil fram å tillbaka i. Men syster måste ju komma hem så bara att köra försiktigt.

Fick reda på genom facebook att Rickard åkt till Phuket nu på morgonen med sin australienske vän Ben.. Fyllebokning inatt tydligen... Vi skulle ju åkt tillsammans i slutet av Januari men nu är jag on my own.. Ingen ide att bli besviken eller ledsen heller, bara göra nåt bra av situationen.. Såhär är Rickard i ett nötskal så jag är inte ett dugg förvånad.. Men jag kommer ju inte våga åka ensam så hoppas jag får med en vän. Annars får jag ändra planerna och hitta på nåt annat... Ahh livets vändningar..

Bäst att ta på mig vintermunderingen och dra till stallet. tjipp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: