first day of my life

oh happy day.

Kategori: funderingar

Sov fyra timmar inatt sen tror jag innan jag kände att det var dags att ta tag i dagen, så jag ligger i soffan som ett kolli nu, ska somna här till en film alldeles strax, ska bara säga hej först. Precis sett victoria secret fashion show på tv3 för andra gången, och wow det är helt sjukt hur heta tjejerna är. Deras ben är lika långa som hela jag tillsammans, facinerande, haha.

Imorgon ska jag som den fantastiska syster jag är hämta martina på Skavsta mitt i natten när hon kommer med flyget från London. Ska bli härligt att hon kommer hem igen ♥

Läste precis hos en bloggare som sett Svinalängorna att den var hur bra som helst, måstemåste gå på bio snarast och se den helt enkelt!

Äsch osammanhängande tröttnöttext. Natti ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: