first day of my life

long time..

Kategori: funderingar

Har inte haft lust med bloggen på sista tiden. För mycket i huvudet. Försökt få rätsida på allt. Går sådär. Försökte lösa mina sömnproblem förra veckan med tabletter men tog dem två dagar och sen blev det helg och hela familjen var hemma och då vill man inte bara somna ifrån dem och nu är det ny vecka och jag tycker det är så otäckt med tabletter, vill inte känna att jag behöver dem, vill bara kunna somna normalt. Som alla andra.

Det är närheten som saknas, att någon håller om mig bara, att somna jämte någon som andas tungt eller bara ligga på varsin sida sängen med musik i bakgrunden.. Att hålla handen till en film... Jag har svårt att slappna av och bara andas när jag är själv, jag ligger med datorn på magen, ser filmer, lyssnar på musik i höglurar, läser bloggar, gör allt för att inte bara ligga still för då kommer alla tankar som jag trycker undan.

Om 4 dagar tar jag examen, och jag är inte ens exalterad. Känns ingenting. Vill inte fira, vill knappt åka dit och vara med, känns inte som jag gjort något speciellt för att förtjäna det.. Och efter fredag är det så klart liksom, då måste jag bara bestämma mig för nästa steg.. Vad händer sen, vad vill jag ska hända?... Jag har INGEN ANING!









själ och hjärta...huvud och förnuft..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: