first day of my life

livelaughsmile

Kategori: funderingar

Det är SOL och -4 grader = en jättevacker idag. Vet inte om ni såg månen igår kväll, men den var så vacker, helt rund och lös som en lampa i rymden. Det blev liksom aldrig mörk, en såndär natt man ska gå ut och gå och bara njuta av känslan av magi. Det fashinerar mig så mycket, rymden. Jag tror jag ska börja läsa mer böcker om det, för jag kan inte så mycket egentligen, men vill veta.

Jag ska ner på lagret hos pappa och försöka leta rätt på en skiva med mina gamla skolarbeten på som jag la över från tompas dator.. en liten skiva någonstans på 3 pallar i en låda som är inplastade med noggrann hand (jag). Men det är väl bara att ta kniven och börja riva upp allt.. fan.

Mamma och pappa ska ha fest för sina vänner här imorgon så jag måste snabbast möjligt hitta en fredagsvän att leka med, för jag orkar INTE vara här. Dagens to do :)






Att sitta i London på Starbucks med mina vänner, det minns jag idag.
Det var 4 härliga dagar ♥

Kommentarer

  • emelie säger:

    åh, det var verkligen fyra helt underbara dagar!

    2011-01-20 | 15:03:21
    Bloggadress: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: