first day of my life

helg.

Kategori: funderingar

Och så har det varit examen och helg. Torsdagen hade jag opponering hela dagen som jag tror gick okej. Sen stack jag iväg till JC och kramades med Issa en stund, fikade med Linn  och sen gick vi två och köpte sallad och en vinflaska att dela på hemma hos henne. Träffade upp Josefine och Marco på Mårtenssons där det var musikquiz och karaokekväll. Väldigt härlig dag och sen somnade jag gott i Linns säng ♥ 

Examensdagen var väldigt mysig, frukost hos Thilda med henne, Mia, Madde och Fia. Sen åkte vi till plåtkyrkan och gick på mingel och cermoni. Fick gå fram och ta emot diplom och en ros. Det kändes bra när vi stod där framme, som om man lyckats med nåt speciellt i livet. Sen fick jag säga hej då till de underbara och köra hemåt igen med mycket blandade känslor. Slutet på en helt fantastiskt tid i mitt liv, Halmstadsåren som jag aldrig någonsin kommer att glömma. Ni vänner, jag älskar er av hela mitt hjärta!

Somnade tiiidigt fredag och vaknade av sms av Elise som bjöd in till fest i Linköping med henne, Madde, Erica, Martina, Gean, Martina, och sen några av Elise Linköpingskompisar. Så jag körde in vid 5tiden, vi åt tacos, pratade, skrattade åt Elises berättelser, sjöng singstar och hamnade tillslut på Harrys där vi dansade till schlager hela natten.. Har så svårt för schlager, jag vet inte hur man dansar till det, inte min grej :) Men jag gjorde mitt bästa och sen slutade kvällen lite mindre glatt, men allt löste sig tillslut och vi somnade vid 5. Vaknade imorse av att värdinnan fixade smarrig frukost och sen låg vi på madrasser några timmar och pratade livet. Härligahärliga människor som jag hoppas får umgås mer med!

Nu börjar ny vecka med nya möjligheter, yay ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: