first day of my life

fluff.

Kategori: funderingar

Jag satt med hörlurar och spotify igång hela eftermiddagen och scrapbookade :) Första gången jag testar och pysslar så och det är riktigt roligt, faktiskt. Nu har ju det ett syfte iofs men det ska jag nog göra lite mer ofta, mysigt tidsfördriv. Jag skulle åkt in till Linköping och festat i Jossans ära som ju fyllde år i veckan men det ställdes in så jag hamnade i soffan istället.. oups :).. Vi beställde hem pizza (gudomligt efter 6 månader utan), såg handbollen som var sjukt bra och spännande och sen har jag sett "Bröderna Karlsson", helt ok. Nu är jag trött.

Eftersom två av tre syskon Gullberg tagit examen nu precis (jag är nu världens stoltaste syster till en civilingenjör) och Martinas resa till Brisbane närmar sig så blir det nog fest i helgen för oss här hemma :) Ska planera mer när Martina kommer hem imorgon. Vi ska åka och hämta henne i Linköping och passa på att gå på Ikea och köpa lite tjafs.. Ska upp och träna och hinna stallet innan tänkte jag så klockan ringer tidigt.

Rutiner, hej och välkomna!

Må ni nu ha en god natt gott folk,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: