first day of my life

energi.

Kategori: funderingar

Åkte iväg till feelgood och tränade förut, behövde komma ur huset, rensa hjärnan och få energi att fortsätta plugga. Hade dock glömt hur trist det är. Och luktar illa. Och trängsel. Och kom på varför jag gillar att springa ute i naturen istället.. Men sprang 20 min och 10 min crosstrainer och så lite armar, axlar, rygg och mage. Svaaag :) Får nog ta mig dit imorgon också, tror det kanske kan hjälpa mig sova?.. Känner mig rätt dåsig nu, kan ha varit för jag hetsåt massa mat nyss också.. återkommer om det.

Imorgon ska jag läsa på förmiddagen och sen ska jag vara ledig resten av dagen och så kör jag till Halmstad tidigt torsdag morgon. Det blir bra det. Opponering, dejt med Linn resten av dagen, sova, examenfrukost med madde, thilda å mia och sen cermoni i kyrkan. Fan måste man ha klänning å hela grejen, inte ens tänkt så långt.. hmm, måste kolla upp. Sen kör jag hemåt Motala igen.


Goodnight loved ones ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: