first day of my life

drömmar.

Kategori: funderingar

Drömmer så konstigt, blir lite fundersam över vad som äger rum i mitt huvud när jag inte har kontroll.. men det får mig att le om morgonen iallafall. Om man ändå kunde tolka drömmar.... Mycket blonda män ;)

Njuter av kaffe nu och ska ta mig mot stan och göra vuxenärenden. Sen ska jag mejla och ringa runt resten av dagen för att ordna upp tillvaron. Lyssnar på Os spottylista och hittar massa bra ny musik hela tiden, tur jag känner nån som har lite koll = jag får koll, hehe. Jag vill såså gärna åka till peaceandlove i sommar, ska höra mig för om några av mina vänner ska dit, jag behöver festivala, aldrig gjort det innan och tror jag har gått miste om något! Band of horses spelar ju i stockholm i februari och dit vill jag också!

Dags att ta tag i måndagen ♥.


fluffigt hår o flanellskjorta, allt är som vanligt alltså :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: