first day of my life

arg.

Kategori: funderingar

Jag är en ganska stillsam person, men en av sakerna som gör mig galet förbannad och arg är människor som ger sig på djur och plågar dem för egen njutning skull... Jag skakar av ilska just nu efter att jag sett en duva bli skjuten i stallet "för att den stör hästarna". Det kunde inte vara längre ifrån sanningen, det är inga hästar som blir skrämda av duvor, de är ju en del av naturen.

Den hoppar in skadeskjuten i stallet och plågas sen till döds för att du vill testa ditt "coola" nya vapen och inte kan skjuta så att han iallafall dör direkt. Det kallas djurplågeri. Ta bort ditt äckliga vapen och din äckliga inställning från stallet och från djuren. De har lika mycket rätt att leva som dig. Fy fan. Människor som gör sånt här skrämmer livet ur mig, vad är det som stör nästa gång du bestämmer dig för att skjuta på nåt?..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: