first day of my life

adjö.

Kategori: funderingar

Haft en härlig kväll i Lkpg med Steiny och systrarna Swärm. Kaffe, cupcakes och chokkladbollar bjöds det av födelsedagsbarnet som fyllde 25+ igår. Vår första i gänget, haha du är en oldie nu my love :).

Körde hem Alix till Vadstena och pratade vänskap med syster på telefon resten av vägen hem. Jag har inte riktigt förstått att hon faktiskt ska åka iväg, till andra sidan jorden, jag förstår inte hur jag ska klara av att inte ha henne ett telefonsamtal iväg eller en tågresa bort :(. Min allra bästa vän i hela världen, jag kommer sakna dig mer än du någonsin kommer att förstå. Men tänk vad du kommer uppleva, kanske din livs resa. Och du kommer komma hem till sommaren och det får mig att längta tills då, redan. Fast först ska vi ha några underbara veckor tillsammans här hemma! Du och jag, för alltid ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: