first day of my life

puuuup.

Kategori: funderingar

Godmorgon små fjärilar ♥. Jag sitter och ser mörker bli till ljus dag. The voice är på i bakgrunden och jag har proppat i mig en jättefrukost. Jag älskar frukost. Och jag tycker mycket om såna kvällar som igår. Det känns så enkelt på ett bra sätt. Men jag tror jag håller det för mig själv, inget bloggprat om detta, vad detta nu är.. Det får vara nåt att skriva om i min vanliga dagbok istället.

Det är tisdag vilket innebär nytt Gossip Girl så det ska jag krypa upp i soffan och se nu först innan jag tar tag i uppsatsen. På fredag ska den skickas in, pratade med min handledare på telefon igår och tydligen lät det värre än vad det är, så nu känns det bra. Bara massa småpill här och där! Men ändå, så jävla trist.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: