first day of my life

kväll.

Kategori: funderingar

Varit ambitiös med uppsatsen idag fast tankarna varit någon annanstans... Ska bli skönt när den är inskickad på fredag, och förhoppningsvis godkänd. Ska iväg till stallet och fördriva lite tid och sen hem och äta. Imorgon ska jag mysa med Sanna och Elsa och på fredag kommer Lii hem till Motala för helgen så nu har jag saker att se fram emot. Annars är dagarna ganska lika, och det känns lite meningslöst allt. Men målet är ju med denna vår och sommar att försöka spara ihop pengar att resa för i höst. . . Så då får det väl kännas lite meningslöst då. Usch vad deppig jag låter, lägger ifrån mig datorn nu innan jag skriver nåt annat dumt.



Jag minns den känslan jag hade den här kvällen när bilden tog med vänner i Varamon.
Det är längesen nu, 2007 tror jag, men det var en fin kväll med fina människor. Ett minne att spara ♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: