first day of my life

just nu.

Kategori: funderingar

Visste ni;

att jag vill - resa och upptäcka världens alla hörn.
att jag har - gråtit många tårar ikväll och tänkt på hur viktigt livet är.
att min senaste kyss - var en hejdå puss som fick det att pirra i magen.
att jag lyssnar mycket på - "sad music makes me happy". Mycket låtar med betydelsefulla texter.
att jag funderar på - att sova så det kan bli härlig söndag snart.
att jag pratar – mycket, och om ovettiga saker oftast.
att jag inte gillar – att jag måste komplettera min c-uppsats.
att min första riktiga kyss – skedde på en klassfest i röda stugan.
att jag avskyr när folk snackar - illa om människor de inte känner.
att kärlek är – den härligaste känslan av alla känslor som finns.
att jag gillar – pussar i nacken.
att jag alltid kommer att – vara snäll mot andra och tro på karma.
att jag är förälskad i – livet.
att sist jag grät var – nyss. nu.
att min mobiltelefon är – nödvändig.
att när jag vaknar på morgonen – längtar jag efter frukost och kaffe.
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag på spotify och återblickar på dagen.
att idag har jag – kramats i en soffa hela dagen.
att jag just nu tänker på - att jag nog måste gå och dricka ett glas vatten.
att i kväll ska jag – somna efter denna lista är skriven.
att i morgon kommer jag – njuta av en obakissöndag i friska luften, flanera runt stan.
att jag verkligen vill- gå på festival i sommar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: