first day of my life

ikea.

Kategori: funderingar

Hade en bästa fredagen på länge känsla igår :) Och en mysig lördagmorgon. Det här är så härligt, och gör mig så glad allting. Ojoj. Och mamma hämtade upp mig så åkte vi till Ikea och köpte en himla massa saker så nu ska det byggas en giantass garderob som täcker hela ena väggen i mitt sovrum. YAY. Fick två kavajer också, mina första, jag är egentligen ingen kavajtjej men det var riktigt fint. Tack Mamma ♥.

Äsch bäst att ta tag i skruvandet, jag tar nu formen av byggare bob. Och ikväll blir det fest tillsammans med Lii och ett gäng. Bra helg!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    nej. nu börjar jag bli riktigt nyfiken! vi måste ses snart så du kan berätta vem det är du myser med! :)

    2011-02-27 | 12:12:06
    Bloggadress: http://laady.bogg.se

Kommentera inlägget här: