first day of my life

fint.

Kategori: funderingar

Två saker som redan gjort mig glad idag och fått mig att glömma bort att jag är bitter och hur härligt allt faktiskt är, fast det är kallt :)

1. Rektor från skolan jag var på förra veckan ringde och gav mig jobb hela nästa vecka i en f-2. HURRA.

2. Jag fick ett mms föreställande det finaste som någon kan uppleva, en bäbis i magen på ultraljud. Camilla skrev och berättade könet på h♥n (vet inte om jag får berätta här) och jag fick se och började gråta, av massa glädjekänslor såklart. Det är så fint allting det här och jag är så lycklig att jag får vara en del av resan. I slutet av Juli kommer h♥n och jag längtar ihjäl mig, redan. Livet är fantastiskt.




Camilla, tänk att du ska bli mamma, den första av oss fyra som jag håller närmast mitt hjärta. Att du och Robert ska bli föräldrar och få en liten miniperson som är delar av er två och att Ludde ska få bli storebror :).
Livet är en gåva, vilken resa ni har framför er. Jag älskar dig så!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    åh, det var så underbart att få det där mmset, blev tårögd jag med! :) har fått jobb på bank, så nu blir jag bankkvinna! way off det jag tänkt, men det känns så himla bra! vi måste ses snart!

    2011-02-23 | 18:35:48
    Bloggadress: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: