first day of my life

en busschaufför. . .

Kategori: funderingar

Haft "en busschaufför"-låten på huvudet halva dagen och gick (tydligen) högt och sjöng i stallet förut, konstig ja, men jag har ju aldrig påstått att jag är helt normal heller. Det vore trist. Var och tränade tidigt imorse, sjukt svettig men körde 45min crosstrainer och sen överkropp på maskiner. Det känns att jag börjar bli starkare nu, och att jag återhämtar mig fortare. Kroppsligt har det inte hänt så mycket än, men jag har ju bara hållt på drygt 3 veckor så kan ju inte förvänta mig mirakel, och jag vill ju inte gå ner i vikt utan bara tighta till allting, inte vara smaldegig längre :). . .

Solen har lyst hela dagen och jag har varit ute och njutit. Om det ska vara snö får det mer än gärna vara såhär kallt också, jag tycker det är mysigt och vackert så man inte kan göra annat än le. . .

. . . men jag kollade i bildarkivet och hittade denna, sommaren känns långt borta nu och jag längtar dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: